Egy Blog

#672 - 2012

2012. január 05. - ZsubiHUN

Nem kis lelkesedéssel, jó hírekkel a hátam mögött érkeztem meg 2012-be, de a gépem még mindig nincs összerakva, szóval a klasszikus laptopról vagyok. Lassan már azt sem tudom, hogy milyen érzés asztali gépet kezelni... Tehát elkezdtük a 2012-t, remek ételek és egy kicsi, de annál kiválóbb társaságban, a Himnusz után szinte érezni lehetett, hogy itt valami igazán jó kezdődött el. Aztán másodikán, mely az első munkanap volt az évben, kezdett minden úgy alakulni, mint a gyűlölt 2011-ben és azóta is kitart. A holnap még ronthat a helyzeten, de erősebb vagyok mindennél, egy ilyen kis apróság nem baszhat ki velem. Jövő héttől visszatérek a súlyok ide-oda rakosgatásához is, aztán majd emelgetni is fogom őket, de eleinte ennyi is elég lesz. Most akkora a lelkesedésem ezzel kapcsolatban, hogy legalább 20 percet akarok futni minden alkalommal, mert kell a tüdő. Legutóbb ez a futóbolondság nem tartott tovább két hétnél. Csak be kellene vásárolni táplálék kiegészítőből is, mert a rendes étkezés nem az én asztalom.


Az olyró, font és frank árfolyamról ne is beszéljünk, még a végén azt találják hinni, hogy nem vagyok megelégedve szakértő kormányunk ország irányításával. És ez természetesen elképzelhetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr515449817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása