Egy Blog

#603 - Old school style

2011. június 12. - ZsubiHUN

A mai F1 futam volt a leghosszabb, amit eddigi életem folyamán láttam. Nem mellesleg még jó is volt, lesz miről beszélni a következő napokban, szerintem a végeredmény sem ez lesz. Egyrészt Buttont két eset miatt is meghallgatják a futam után, másrészt a leggyorsabb körét sárga zászlós jelzés alatt futotta. Legalábbis nekem úgy rémlik, hogy akkor még érvényben volt. A szabályok szerint erre ugye nem kerülhetett volna sor. Viszont akkor Vettelt is büntetni kell, mert a 69. körben annyival nem volt lassabb, mint az előzőben. Lelki szemeim előtt Webber győzelmet látok, még akkor is, ha nem igazán érdemelné meg, mert az öreget csak sokadszorra sikerült megelőznie. Kobayashi belassulás Heidfeld előtt is egy érdekes dolog, mert az már bőven a kigyorsítási részen volt, de itt könnyebben elhiszem, hogy kicsit lecsúszott az ívről és a nedves gumi kipörgött. Függetlenül attól, hogy ennek nyomát sem lehetett látni az autó mozgásán. Ami biztos, hogy a F1-es hírszerkesztőknek hosszú éjszakájuk lesz.

A címnek nincs köze a bejegyzéshez.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr845557836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása