Egy Blog

#579 - Éden

2011. március 29. - ZsubiHUN

Novemberben egészen lelkesen fogadtam az újra képernyőre kerülő Való Világ reality show-t, ismerőseim 90%-s le is hurrogott, hogy hogyan lehetek ilyen igénytelen, hogy ezt a szart nézem, méghozzá önszántamból.  Ehhez képest pár hét múlva mást sem hallottam tőlük, hogy képzeljem, mi történt a villában, az Éva, meg a Szandika, na meg az az Olivér... Nálam a lelkesedés idővel alábbhagyott, időm sem volt nézni, a netezéssel töltött időmet pedig nem azokkal a nyomorultakkal akartam kitölteni. Mert pár hét után nagyon szánalmas volt az egész, csak a szégyenteljes részeket sikerült összevágni, ahol még az időrend sem mindig stimmelt. Persze nem tudom, hogy mikor interjúztatják őket, de Alekosznak egyszer körszakálla és borostája van, az interjú szobában meg frissen borotvált. Le is álltam vele, csak felületesen követtem, kb. hetente egy összefoglalóval. Vagy annyival se. De az utóbbi pár hétben megint rendszeresen nézem, az előző heti katonai játék egészen érdekessé tette. Évát például egyre jobban utálom, valószínűleg már régen belefojtottam volna a medencébe. Vagy felgyújtottam volna a sörényét. Viszont a többiekkel egyre kevesebb a bajom. Kíváncsi vagyok, hogy tényleg Béci fogja-e nyerni.


A Viasaton megy a konkurens show, Éden Hotel címmel. Aki eddig azt mondta, hogy a villalakók az igazi ingyenélők, az hatalmasat tévedett. A Viasat ugyanis fogott tizenakárhány 18-25 év közötti kétes erkölcsű fiatalt, elutaztatta őket Kolumbiába(?) egy bekamerázott hotelbe, luxus körülmények közé. Szó szerint nincs semmi dolguk a napozáson, evésen és piáláson kívül. Néha kapnak egy pajkos feladatot, de akkor is csak isznak. Eddig talán csak a szex maradt ki, de mint tudjuk, ezt nehéz bevinni egy ilyen show-ba, Gigi és Dzsörzi is csak a takaró alatt lihegnek gyanúsan. Eddig csak egy, az Éden 18+ című összefoglalóját láttam, de a másnapi Éden Hotelben megismételték az egészet, sokkal több körítéssel. De ugyanúgy mutatták a nemi szerveket és hallhattuk a csúnya beszédet. De nézőszám növelőnek tökéletes volt. Engem legalábbis megnyertek. Legalábbis arra az egy estére. Ötletem nincs, hogy mi a műsor célja, már azon kívül, hogy néha lássuk a felöltözött Horváth Évát. Ő egyébként látható a friss Playboy-ban, természetesen ruha nélkül. Szinte már zavaró, hogy egész nap csak napoznak, néha jön egy vagy több új szereplő, néha hazaküldenek valakit, jól berúgnak és partiznak, mindenki csókolódzik mindenkivel, lehet látni ciciket és nem csinálnak semmit. SEMMIT! Tengerparton, napsütésben, melegben.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr75557711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása