Egy Blog

#775 - Sorozatos gondolatok

2021. július 25. - ZsubiHUN

Az utóbbi hetekben nem vitt rá a lélek, hogy bekapcsoljam a PS5-öt (tudom, a fél világ ezt akarja, én meg a port gyűjtöm rajta, shame on me...), így, miután ismét ledaráltam a TBBT-t, kicsit rákaptam a Netflix sorozataira.

Kezdtem az End of the Fucking Worlddel, amiről csupa jót írtak a megjelenésekor is, de akkor nem néztem meg. A két évadot három este pörgettem le és nem tudok belekötni. Kibaszott jó volt. Hála az égnek nem akarták tovább húzni, pedig még néztem volna belőle, de mindannyian emlékszünk a Dexter végére... Kicsit furcsa volt, hogy a jelenben játszódik, de mindenki a 80-as évek autócsodáival járja a világot, a ruhák, díszletek is ezt a kort idézik, valahogy a fényképezés is ezt erősíti. Viszont a zeneválasztás a jelenetekhez tökéletes. Jobban szeretem, ha a zene csak kiegészít egy filmet, sorozatot, játékot (kivételt képez a Doom), nem is szoktam észrevenni, de itt nagyon sokat hozzáadott a történethez.
Annak idején a You című netfilx-es sorozatot úgy próbálták nekem eladni, hogy olyan, mint a fentebb említett Dexter. Hazudtak. Ez sokkal olyanabb!

Miután az előzőt befejeztem, görgettem, hátha találok valami hasonlót. Nos... mondhatni találtam: Bonding. A magyar címe Barátság perverz extrákkal lett, amiért jár a kukoricán térdepelve faszszopás az elkövetőnek. Főhősnőnk egy domina, aki asszisztensének fogadja legjobb barátját, aki meleg. Klasszikus Netflix, mondhatnánk, de mind a ketten fehérek, a srác melegségét a csaj osztja meg másokkal, a píszí nincs túlerőltetve, nem kell minden karaktert szeretnünk, igazából a legszerethetőbb szereplő egy hetero, fehér férfi az egészben. Nagyon 2010... Viszont egy-egy epizód alig ~18 perc, a 16 részen hamar átrágja magát az ember és még jól is szórakozik. Amennyiben szereti a fekete humort. Ebből ugyanis jut elég, miközben enged egy kis betekintést a dominák világába, de mégsem megy át drámába.

Végül jött a Sex Education, ami már komolyabb, az első évad inkább tini sorozat, amiben finoman megbúvik a Gyurcsány felnőtt szál, míg a másodikban már azonos arányban veszik ki részüket. Ez köszönhető a karakterek felnőtté válásnak és annak is, hogy marha unalmas lenne ugyanazt nézni még egyszer. Szuper PC az egész, mindenféle rasszú és szexuális beállítottságú karakterek röpködnek (sokszor egymásról egymásra), fedezik fel saját szexualitásukat, jönnek rá, hogy mit is szeretnek. Viszont nagyon furcsa, hogy egy angol kisvárosban játszódik, amit sokszor szóvá is tesznek a karakterek, mégis ennyire változatos (színes) a társaság. Mint egy nagyon furcsa The Truman show. A 80-as évek mindene (ennyire nem jöhetett be a Stranger Things) és a jelenkor vívmányai itt még furcsább elegyet alkotnak, mint az EotFW-ben, de mint motívum (konzervatívok vs mocskosballibsik) elfogadom a készítőktől.
A harmadik évad lassan érkezik, várom szeretettel, mert a befejezés... mindenki ember, legyen bármilyen is.

 

Természetesen mind a három sorozatban káromkodnak eleget és mutatnak mindenféle nemi jellegeket, szóval csak ésszel nézzétek munkában!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr616638064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása