Egy Blog

#543 - Hatszáz

2010. szeptember 03. - ZsubiHUN

Rengeteg érdekes képet találtam már a világhálón, és még milliónyi van, amit nem láttam, de csak igen keveset osztottam meg eddig a nagy érdeművel. Ennek mostani oka a tárhely hiány, amit kérvényeznem kéne, de kb. fél évente töltök fel egy képet, ez a pár száz kByte még kitart. Na meg a mostanit nem is lehetne beszúrni, annyira nagy. Méghozzá azért, mert hatszáz Hanna-Barbera karakter van rajta! HATSZÁZ! A fene sem gondolta volna, hogy ennyire sokan vannak, pedig ezeken nőttem fel, hiszen akkoriban a Cartoon Network ezeket adta. Nálunk vidéken mindig angolul, de egy szót nem tanultam belőlük... Ami nagyon meglepett, hogy az eredeti Scooby-Doo 1969-ben kezdődött. Ettől függetlenül a mai napig nem szeretem, de sokkal későbbinek, úgy a 80-as évek vége, gondoltam. Egészen kellemes emlékek jutottak eszembe a kép átnézése közben.

A képet ide kattintva lehet megnézni. Kellemes nosztalgiázást mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr85557525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása