Egy Blog

#507

2010. június 03. - ZsubiHUN

Két hete szereztem be a Prince of Persia: The Forgotten Sands c. játékot, ami félig a film mellé készült. Azért félig, mert a film elvileg az első játékra épül, míg a játék az első és a második rész közé épül be. Az megint más kérdés, hogy a film nem igen követi a játékot, de legalább a díszletek, a zenék, a kosztümök és Jake hasonlít az eredetire. A harcolós és ugrálós jelenetek kifejezetten látványosra és jóra sikerült. De visszatérve a játékra, három délután alatt végigjátszottam, a trófeák 78%-a ki is potyogott belőle, még egyszer végig kell játszani a platinához. Akkor a GameCON idevágó topikjába folyamatosan írtam róla, tulajdonképpen készen volt a fél teszt, csak ki kellett volna bővíteni és összeszedni a gondolataimat. De jött a szülinapos hétvége, ezer volt a dolgom, megvettem a Red Dead Redemption-t és azóta sem írtam egy sort sem. Az emlékek, köszönhetően a RDR zsenialitásának kezdenek fakulni, pedig egy egészen fasza cikket sikerült volna összehozni. Most persze lenne kedvem írni, de tanulnom kell a holnapi vizsgára és vár a vadnyugat is.

Rendszerezni kellene a dolgaimat végre.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr335557364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása