Egy Blog

#487 - Episodes from Libety City

2010. április 30. - ZsubiHUN

Többszörös átírás és hosszas szenvedés után elkészült a GTA IV: Episdoes from Liberty City tesztem.

Nem lett hosszú, mert ezt a keveset is csak nagy nehezen tudtam kipréselni magamból, meg szerintem jó sem lett. Van benne pár villanás, amin el lehetett volna indulni, de már olyan régen írtam, hogy nem szutyakodhattam ezzel. A rövid írásokat úgyis jobban szeretik az emberek. Legalábbis ezt mondják a szakértők. Szerintem pedig az van, hogy ha valami jó, olvasmányos, akkor az ember szívesen olvassa.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr375520708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása