Egy Blog

#384 - GTA IV Special Edition

2009. augusztus 11. - ZsubiHUN

Már a játék megjelenésekor fájt a fogam erre a speciális kiadásra, de akkor még olyan áron kínálták, amennyit az ember játékért nem szívesen ad. Azóta eltelt több, mint egy év és a csomag ára szépen lekúszott 16000 Forint alá. Több sem kellett nekem, küldtem emailt a Platinumshopnak, hogy boltoljuk meg a sima a GTA IV-met erre, némi készpénz ráfizetéssel. Persze ez a némi a teljes ár kb. 60%-át jelentette, de a közeljövőben csupán az Uncharted 2 CE-re fáj a fogam, annak a megjelenése meg még odébb van. Így tegnap munka előtt beromboltam a fentebb említett üzlet budai boltjába, hogy átvegyem ezt a drágaságot. Kezembe vettem, majd kértem egy szatyrot, mert nem voltam arra felkészülve, hogy az egész majd' 2 kiló! A kibontással estig kellett várnom, de megérte: A vastag karton tok 30 cm magas, pont mint a PS3. Az elején a 6 ujjú csaj nyalja a jól ismert nyalókát, a hátulján meg a játék dobozról ismert kép és felirat köszön vissza ránk.

14381_1.jpg

Kiemelve a széfkazettát a dobozból lepődtem meg, hogy ez bizony elfoglalja az egész dobozt. (Valószínűleg ez a hivatalos méret.) Anyagát tekintve meglehetősen masszív fém, még a biztosítók is elfogadják (50000 Forintig). Benne található:

- két darab, a széfkazettát nyitó ill. záró kulcs- egy darab R*-os fém kulcstartó
- artwork book, rengeteg képpel és leírással,
- zenei CD 16 zeneszámmal a GTA IV rádióiból (sajnos a Schweine nincs rajta),
- egy bankrabló sporttáska (méreteit tekintve egy Heineken party hordó fektetve kacagva elfér, mellette még kb 6 doboz sör tárolható),
- maga a játék.

14381_2.jpg

Ennyi pénzért ajándék volt, már csak ki kell találnom, hogy hova teszem a széfkazettát.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr745500721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása