Egy Blog

#338

2008. június 10. - ZsubiHUN

Csütörtökön meg fogunk fagyni! Azt hiszitek, hogy most viccelek?! Majd, ha valakit reggel a Moszkva téren a saját leheletemmel kell kiolvasztanom, akkor majd átértékelitek kicsiny, pondró életeteket, mely nem ér többet, mint a Donna.hu. Gatitát meghívták, regisztrálta is magát, fel is tette a képeket, a macsók rá is kattantak, írnak is elmés kommenteket. Mondjuk némelyik egész jó, csak érződik belőle, a köcsög vagyok, de azért megmondom stílus. Ezen felbátorodva, minden lelki erőmet összeszedve regisztráltam oda. A regisztrálás tele volt izgalommal, most várom, hogy szebbnél szebb facér csajok pontozzák a tökéletes külsőmet. Amihez rendes képek kellenének, de nincsenek. Ha sikerül elegendő pontot összeszednem, akkor majd jól reagálok az elmés kommentekre, hátha kinyílik a csipájuk. Vagy alulmaradnak egy szópárbajban. Utóbbit nem kétlem, de nem akarok nagyképűnek tűnni, hiszen módfelett szerény gyerek vagyok.

Tegnap délutánra sikerült befejeznem a GTA IV cikket. Nemsokára olvasható lesz a GameCON-on, várjuk, hogy a főszerkesztő úr cselekedjen. Ma délelőtt átgondoltam, hogy mit írtam le, és rájöttem, hogy néhány dolog, ami fontos lenne, hiányzik a cikkből. Ettől függetlenül jó lett az a cikk, de jobban át kellett volna gondolnom a dolgot, akár többször átírni. De akkor egy kisregény kerekedett volna ki belőle, nem tudtam volna abbahagyni hat oldalnál. Ha kikerül az oldalra, azonnal linkelem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr265500393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása