Egy Blog

#282 - Új színben

2007. október 14. - ZsubiHUN

Nagyon nincs kedvem felmenni holnap Pestre. Pedig nem lesz az rossz, várnak is rám, tehát pont fordítva kellene lennie. De valamilyen csúnya ok miatt nincs hozzá lendületem. Reméljük idővel megjön. A kedvem, természetesen.

Pénteken nagylelkűen elfogadtam Business communication-ből a megajánlott ötöst, így nem kell ZH-t írni. Ettől függetlenül az órán a megjelenés kötelező. A hosszú hétvége előtt ennyit kibír az ember fia.

Ma hatalmas lelkesedésemben és a szavazó alapján elkészült az új színösszeállítás. Természetesen Dundika nyert összesítésben, de őt diszkvalifikáltam, így a bordó-bézs (vagy milyen ez) színduett győzedelmeskedett. Meglepő módon a sötétbarna-fekete páros nem kapott szavazatot... Ezt a színt egyébként a tőlem hozzávetőlegesen 3 méter 36 centire lévő ágy adta. Szerintem jó döntést hoztam ezzel, nekem tetszik. Apróbb finomításokra még lehet számítani, mert pontosan nincs minden beállítva, lehetnek nehezen olvasható dolgok. Ha találkoztok ilyenekkel, akkor jelezzétek, mert értetek van ez az egész. Természetesen ötleteket is elfogadok, hogy még gyönyörűbb legyen eme szörnyűség, amivel már hosszú ideje fárasztom a k. közönséget.

Új szavazás is indult, tessék véleményt nyilvánítani.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr815499578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása