Egy Blog

#273 - Az agyközpontból

2007. szeptember 23. - ZsubiHUN

Az agyközpont, (helyesen Agyközpont) nem más, mint a szobám. Ami nem is igazán az én szobám, de ezen az apróságon túllépünk és kifejtem, hogy mi is ez az agyközpont. Az agyközpont tartalmaz egy darab PC-t, monitorral, nyomtatóval, micro Hi-Fi-vel, vezeték nélküli billentyűzettel és egérrel. Maga a PC már egy elég öreg konstrukció, de az internetezéshez, sorozat nézéshez, DVD íráshoz és zenehallgatáshoz szükséges feladatokat maradéktalanul ellátja. Persze jól neki egy teljes felújítás, de még évekkel ezelőtt megfogadtam, hogy PC-re csak akkor költök, ha nagyon muszáj. Tehát ha az alaplap-processzor-VGA trióból valamelyik megadja magát, érkezik az új PC, ami már minden jóval fel lesz szerelve. A micro Hi-Fi-re azért van szükség, hogy a különféle zenéimet, amelyek képesek az emberi nyugalom megzavarására, viszonylag tisztán tudjam hallgatni. Egyedül a basszus hiányzik belőle. Ha nagy leszek, lesz rendes hangtechnikám is. A wireless klaviatúra és egér azért kell, hogy kényelmesen hátra tudjak dőlni az anyukámtól herdált bőrszékben. Ölemben a billentyűzet, nagyjából 130 gombbal, mellettem egy másik széken az egér. Sajnos a ~130 gombból nem mind működik a rendeltetésének megfelelően, de még így is nagy segítséget nyújtanak a mindennapi szükségletekben. Az egér egy kemény fedeles könyvre hegesztett fehér A4-es Audin papíron helyezkedik el. A 17"-os CRT monitor így pont megfelel távolságban helyezkedik el a szememtől, hosszú órák után sem fájdulnak meg. Már csak a vakon gépelés tudományát kellene elsajátítani és minden tökéletes lenne. Többé-kevésbé már megy, de még nem az igazi. Gyakorolni kellene. Szívesen beruháznék egy 17" vagy 19"-os widescreen monitorra. Szerintem jól mutatna.

Pénteken megjött a 2GB-os Kingston memóriakártyám az N73-asomba. Rá is pakoltam 991 MB-nyi zenét, hogy ne unatkozzak a hosszú pesti utazások során. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy intenzív zenehallgatással mennyit bír a telefon akkumulátora. Mert az eddigiek alapján nem lesz hosszú életű, nem vagyok maradéktalanul megelégedve a kapacitásával. Ezenfelül egy jó fülest is kellene hozzá venni, ami tisztábban és erősebben szól, mint a csomagban kapott. Amit kinéztem az közel 11000 HuF. Gyári Nokia, sok gombbal és kijelzővel. Még meglátom, hogy mit hoz a jövő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr885499529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása