Egy Blog

#250 - Egynegyedezer

2007. június 22. - ZsubiHUN

Ezt is megéltük drága olvasóim. Hosszú, verítékkel teli idő után elértem a 250. bejegyzést. Melynek tartalmáért, mint eddig is, nem vállalok felelősséget. Szerintem eddig nem is írtam olyat, ami miatt kellett volna. Ha valaki mégis talál ilyet (a blogban), akkor megvitatjuk a dolgot.
 
Akár össze is foglalhatnám az eddigi eseményeket, hogyan jutottam idáig, miért hagytam fel a dologgal egy időben, miért akadozik még mindig, miért nincs design változás, stb. De nem teszem. Nem érzem szükségét, a 2005-2006-os szünetnek pedig sokféle oka van, lehet valakinek nem tetszene valami. Bár ez kizárt.
 
Az előbbiekben említett stílus dolog, ami a blog külsejére vonatkozik, mert a tartalom továbbra is ezen a magas, utánozhatatlan szinten marad, valószínűleg változni fog. A szemem előtt már megjelent a színösszeállítás, remélem sikerül összehozni azt, amire gondoltam. Így legalább lesz alkalmam kipróbálni az új blog hegesztőt. Ha nem jön össze semmi jó, akkor bajban vagyok, mert úgy emlékszek, hogy nem lehet elmenteni ezt a külsőt, hogy esetleg visszaállítsam. Persze az elmúlt két évben elég sok változás történt, talán már ezt is megoldották.
 
Most pedig végrehajtom a beígért javításokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr455498796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása