Egy Blog

#205

2006. április 25. - ZsubiHUN

Ráérős időmben, tehát amikor megnyomom a Ctrl+B-t, szoktam olvasni Nfol kolléga blogját, amit ide kattintva érhettek el.Az előző percekben is ezt tettem, amikor, valamilyen felsőbb erő hatására elkezdtem nézegetni a blog-ajánlóját, ahol ezen oldal is szerepel. nézegetés közben valószínűleg egy még felsőbb erő lett úrrá jobb kezemen, amely a patkányt, ismertebb nevén egeret SHADOW blogjára vitte. Ez eddig nem is lenne érdekes, ha nem nyomtam volna le a bal klikket. Igen, ez így nem helyes, megpróbálom újra, hátha jó lesz. "...ha nem nyomtam volna le a bal gombot." Határozottan magyarosabb lett, mint az előző. Tehát oldalletöltést hajtattam végre, aminek következtében megjelent, nem csak lelki szemeim előtt előbb említett ÁRNYÉK úr blogja. A többség nyalószínűleg nem tudja, hogy ki ez az alak. Illetve alakhoz tartozó sötét enyhelt hozó akármi. Ez azért lehet, mert Ő nem ezen az oldalon tevékenykedik, hanem máshol. Ott, ahonnan ide kerültem, még 2004 áprilisában (,ha jól emlékszem), amikor ez a blog mizéria még nem volt. Tehát SHADOW lapját nézegetve két dolog szúrt szemet. Az egyik a bejegyzések hossza és betűmérete. Csak annyit mondok, hogy mind a kettő nagyobb szám, mint az enyém. A másik, hogy egy link található szerény oldalam irányába. Ezen bejegyzés is emiatt jött létre, hogy ezt megemlítsem, és egy linket bökjek ide, ami amoda mutat, az üveghegyen túlra.

Kénytelen leszek mások oldalára is felnézni, hátha találok még linket ide, amin felbuzdulva bejegyzést írjak ide, hogy megnézzétek azt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr415497446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása