Egy Blog

#56

2005. július 18. - ZsubiHUN

Tegnap este viszonylag korán, már éjfélkor lefeküdtem. Ez azért jó, mert így korábban kelek fel, kevesebb időt pazarlok el alvásra. Ugyanis az elmúlt hetekben hajnali 2 körül beestem az ágyba, dél körül felkeltem, tettem-vettem, elment a nap maradék része, hajnali 2-kor lefeküdtem és kezdődött az egész elölről. Így sokkal jobb.

Az idő gyönyörű, a Nap ezer és egy ágra süt, meleg van. Tök jó!!!

Csak ennyit akartam.

A 28-as bejegyzés megváltozott.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr535094818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása