Egy Blog

#616 - Fészbúk offisül

2011. június 27. - ZsubiHUN

Odáig fajultam tegnap, hogy csináltam egy hivatalos facebook oldalt az Egy Blognak. Eddig a pillanatig összesen hét ember kedveli (lálykolja, hogy mindenki értse), nem meglepő módon mind az ismerősöm. Lehetnénk már többen is, csak sokaknak nem egyértelmű, hogy mikor és hol kell megnyomni a tetszik gombot, de a bejegyzés végén lesz egy link, ott kell majd keresni. Annyira lelkes voltam, hogy készítettem egy rettentően kreatív, de legalább ronda logót is, ami nyomokban emlékeztet a blog jelenlegi színvilágára. Lehet tippelni, hogy melyik beépített Microsoft képszerkesztő programot vettem igénybe ehhez a precíziós feladathoz! Ha valakinek van kedve, nyugodtan készíthet egy jobbat, garantált a sikerélmény. Aztán ossza azt meg ott, az üzenőfalon. Ahol egyébként lehet is írni nekem, legrosszabb esetben kimoderálom az illetőt.

IDE tessék kattintani, majd a tetszik gombra, hogy folyamatosan naprakész legyél a bejegyzésekről!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr665557879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása