Egy Blog

#570 - Önkínzás

2011. január 23. - ZsubiHUN

Péntek este voltam olyan bátor és botor, hogy végignéztem az Álom.net című filmet. Az utolsó 10 percet jó fél éve egyszer megnéztem, mert annyi rosszat  olvastam és hallottam a filmről, hogy saját szememmel és fülemmel kellett bizonyosságot szereznem. Már abból látszódott, hogy rossz a film, de én megnéztem, immáron az egészet, végig. Alapvetően nem lenne vele baj, hiszen országunkban rengeteg a szurkolólány/hajrálány csapat, pom-pomokkal felszerelkezve, a gimnazisták többsége autóval jár iskolába és szörnyen laza. De ezen még túltesszük magunkat, a magániskolák rejtelmeiről, mi pórnépek vajmi keveset tudunk, elhisszük. De annyira buták a párbeszédek, hogy az ember elgondolkozik, Petőfi tényleg közülünk való volt? Semmi értelme az egésznek, egy jelenet 3 percnél nem tart tovább, azonnal elvágják, se füle, se farka, jön a következő ugyanilyen. Ha szerencsénk van, akkor a buta tekintetű Labancz Lillát mutatják lengén öltözve, meredező mellbimbókkal, esetleg a többi csajt láthatjuk próbálni.  Az összes pozitív dolog ennyi a filmben. A Károly karakterét alakító Rékasi Károlyról már ne is beszéljünk.

Haverokkal, aktív internet kapcsolat és jó pár üveg hideg sörrel élvezhető a film, de magától senki se merészelje megnézni! Na jó, a chatelős részek viszonylag ötletesek voltak.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr315557660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása