Egy Blog

#515 - Update

2010. június 21. - ZsubiHUN

A gasztro-olvasóimnak szeretnék szólni előre, hogy nem a Norbi-féle update-ről lesz szó. Azt hiszem nem vesztettem olvasót...

Mostanában többször is eszembe jut, hogy újra kellene dizájnolni a blogot, kellene valamit újítani rajta. Aztán ezen a szinten meg is ragadok, mert nincs kedvem órákig állítgatni a színeket, hogy minden passzoljon mindennel. Főleg azért, mert még nem álmodtam meg semmiféle új kombinációt. Egy ezüst-fekete nem lenne rossz, de nem szeretem a sötét weblapokat, így ez sem fog megvalósulni. Egy egyedileg rajzolt fejléc viszont jól jönne, de nekem ehhez nincs kreativitásom. Sem programom.

Ami viszont tényleg frissült most az oldalon, az az aktuális háttérképet bemutató, már oly' sokszor linkelt bejegyzés. Az előzőhöz képest nem nagy a változás, most is egy hölgy foglalja el a képet, de lényegesen vidámabb, mint az volt. Ezzel nem vagyok egyébként elégedett, az a harisnya nem tetszik, de nagyon nehéz 16:9-es jó csajos hátteret találni a neten.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr825557387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása