Egy Blog

#500 - 5 éve

2010. május 17. - ZsubiHUN

Pontosan öt éve annak, hogy elindult a B13-on a blogolás lehetősége, pontosan öt éve annak, hogy létrejött az Egy Blog. Akkor még az érettségire készültem, vártam a főiskolát, éppen zajlott az E3, vidéki süldő voltam még. Azóta is vidékinek vallom magam, hiába élek Pesten már 2006. szeptembere óta. Ezalatt az öt év alatt pontosan 500 bejegyzés született, ami szigorúan a véletlen műve és átlagosan még csak nem is sok. Évente százat összehozni nem nagy dolog. Voltak hosszabb és rövidebb kihagyásaim, amikor nem volt kedvem írni, de mindig visszatértem, újult erővel és lendülettel. Az öt év alatt összesen egyszer változtattam a dizájnon , de apróbb módosításokat többször is végeztem. Ezekből az egyik legfontosabb az Egy blog felirat átírása volt Egy Blogra, míg a másik fontos apróság az alcím átírása pár napja. Eddig egy ember említette meg, hogy tetszik neki, azt sem kommentben... Valamint szintén pár napja kicsit finomítottam a beállításokon, így több karakter fér el egy sorban, gazdaságosabban használom ki a teret. Az öt év alatt 842 hozzászólás érkezett az agymenéseimhez, ritkán kommenteltek.

Délután lesz egy nagyobb volumenű, visszatekintős bejegyzés.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr825557334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása