Egy Blog

#322

2008. március 29. - ZsubiHUN

Az Überkonzol megcsinálta! Pénteken déltájt besuhantam hozzájuk, hogy hol rejtegetik az előrendelt Gran Turismo 5: Prologue-mat, amire csak annyit mondtak, hogy a nagyker még nem hozta meg. A kamion úton van, olyan 3 és 4 között lesz. Ekkor lettem igen szomorú, mert három órakor már a városból kifelé haladok, nem tudok bejönni érte.Sebaj, mert félreteszik, hétfőn mehetek érte, ott lesz, nem fogják eladni, nyugodjak meg. Nagyjából 14:00 lehetett, mikor felhívtam őket, hogy mi hír a kamionról, netán megérkezett, és van náluk játék. A válaszuk meglepő volt, és akkor meg is nyugtatott. Bár legbelül éreztem, hogy valami turpisság van a dologban. Állításuk szerint a Sony egy darabot nem hozott be az országba, mindenki megszívta,játék csak a jövő héten lesz és a k*rva anyját a Sony-nak, amiért így kibaszott mindenkivel.Ennek az információnk a tudatában hagytam el a várost, hogy majd a jövő hét elején megyek és viszem a játékot.

Este kiderült, hogy az 576 kapott játékot, de valamikor csak estefelé, mert a weblapon 18:00 után írták ki, hogy megérkezett a játék, mindenki rohanhat érte. Igaz, náluk 2000 HuF-tal drágább, annyit pedig nem ér egy előzetes. Függetlenül attól, hogy akár egy teljes játékkal is felér.

Összegezve: Nekem, aki megbízott az Überkonzolban, valamikor a jövő hét elején lesz GT5:p-gom. Addig játszok az Uncharted-del, mert jó.

Ui: a Mozilla FireFox 3 Beta 4 alatt a bejegyzésírás elég érdekesen néz ki. Például van egy fekete csík oldalt, nem tudom milyen célból. Néha a kurzor megmerevedik, mint rántott hús a hűtőben, ahova kattintok, egy újabb merev kurzor jelenik meg.Szerintem át akarják venni a betűk helyét. Rovásírás?!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr935500318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása