Egy Blog

#224

2007. január 08. - ZsubiHUN

Ahogy ígértem a Daxter cikkem már olvasható a GameCON virtuális hasábjain. Az erre fogékony olvasóim, tehát mindenki *közben erősen az olvasók szemébe néz*, olvassa szépen el. Akár itt, akár a GameCON-on lehet véleményezni.

A mai napomról nem nagyon akartam írni, de ha már így belekezdtem ebbe a bejegyzésbe, akkor nem is fogok. Inkább megemlítem, hogy a "hasznos linkek"változtak. Bekerült a Warriors of Kiskőrös linkje, amit még nem kezdtünk el, és módosítottam az Nfol-hoz vezető URL-t, mert elköltözött az uw-ről. Már azt a blogot is lehet kommentelni. Ha valaki fogékony az ilyen dolgokra.

Időközben rájöttem, hogy csak akkor kommentelnek az idelátogatók egy bejegyzést, ha abban valaki a saját lelki/magánéleti problémájáról ír. Ha csak így írok a semmiről, az nem érdekes. Gondoltam már arra, hogy lengén öltözött hölgyekkel dobom fel a bejegyzéseket, de erre a célra ott van a Mr. B13, ha éppen eszembe jut, akkor oda rakok fel szebbnél szebb lányokat. Illetve olyanokat, amik a nagyközönségnek tetszenek.

De azért nem fogok mindenféle dolgokról írni világfájdalom stílusban, hogy kommenteljetek. Inkább csak írok, és a legnézettebb oldalon figyelem az eredményét. Ha jövök fel, akkor olvastok. Ha olyat írok, amire érdemes írni, akkor majd írok. Ilyen előfordulhat a jövőben, úgyhogy készítsétek a klaviatúrátokat! Igen, ez fenyegetés volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr615498697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása