Round 1
Az első helyről indult Tarquini indult Seattal, megdöntve J. Muller tavalyi pályacsúcsát. Mellőle csapatársa Rydell rajtolt, de a rajntál nem tudták tartani a pozíciójukat, mert a harmadik helyről induló J. Muller simán legyorsulta őket. Nem tett másként hatodik helyről induló csapattársa sem, aki a második kanyarban már a második pozícióban tanyázott. Az első helyen a két BMW szépen követte egymást, D. Muller többször próbálkozott előzéssel, de nem járt sikerrel. Csaupán J. Muller, a verseny vége előtt elkövetett hibáját kihasználva tudta megelőzni. A hátramaradt körökben Jörg többször is benézett, h előzzön, de nem tudott elég közel kerülni. A mezőny hátsó régióiban a Seatok előzgették egymást, de ütközés nem történt. A két első BMW mögött öt(!) Seat ért célba. A nyolcadik helyen a világbajnoki címvédő A. Priaulx ért célba. Így a második futamon ő indulhat az élről.
Az Alfa Romeo idén nem indít gyári csapatot, csak néhány privát versenyző használja az autókat, eddig minimális sikerrel.
1. Dirk MÜLLER (BMW 320si)
2. Jörg MÜLLER (BMW 320si)
3. Rickard RYDELL (SEAT Leon)
4. Gabriele TARQUINI (SEAT Leon)
5. Jordi GENÉ (SEAT Leon)
6. Peter TERTING (SEAT Leon)
7. James THOMPSON (SEAT Leon)
8. Andy PRIAULX (BMW 320si)
9. Robert HUFF (Chevrolet Lacetti)
10. Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra)
11. Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti)
12. Luca RANGONI (BMW 320si)
13. Yvan MULLER (SEAT Leon)
14. Alessandro ZANARDI (BMW 320si)
15. Roberto COLCIAGO (SEAT Leon)
Round 2
Az első helyről rajtoló címvédő BMW-s megtartotta pozícióját, míg a hetedik helyről indolú J. Muller feljött a negyedik pozícióba. Közöttük két Seaz J. Thompson és J. Gené volt. D. Muller a nyolcadik pozícióból feljött ötödiknek, de az első kör lökdösődésének áldozata lett, így kénytelen volt feladni a versenyt, akárcsak Zanardi.
Az élen a harmadik helyért nagy csata alakult ki. Először Gené előzte meg Thopmsont, majd két kör múlva J. Muller is túltett az angol pilótán. Ekkor egy három körön át tartó üldözés vette kezdetét, amibe Gené fáradt bele, hibázott, így Muller meg tudta előzni, feljött a második helyre, amit sikeresen megtartott. a mezőny hátsóbb részén Yvan Muller (az elmúlt években a BTCC-ben nyerte magát az unalomig) nem tudta tartani a pozícióját a 65 kg-os plusz súly miatt. Ezt az évad első két versenyén (Monza) elért két második helyezéséért kapta.
1. Andy PRIAULX (BMW 320si)
2. Jörg MüLLER (BMW 320si)
3. Jordi GENÉ (SEAT Leon)
4. James THOMPSON (SEAT Leon)
5. Gabriele TARQUINI (SEAT Leon)
6. Peter TERTING (SEAT Leon)
7. Yvan MULLER (SEAT Leon)
8. Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti)
9. Robert HUFF (Chevrolet Lacetti)
10. Stefano D'ASTE (BMW 320i)
11. Roberto COLCIAGO (SEAT Leon)
12. Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156)
13. Alain MENU (Chevrolet Lacetti)
14. Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156)
15. Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156)
Ezzel a két kettős győzelemmel a BMW sorozatban negyedszerre nyerte meg a Magny-Cours-i futamot. Négy év alatt összesen nyolc(!) győzelmet arattak itt.
1. Andy PRIAULX, 21 pont
2. Yvan MULLER, 18 pont
3. Jörg MüLLER, 16 pont
4. Gabriele TARQUINI, 16 pont
5. Dirk MÜLLER, 15 pont
6. Jordi GENÉ, 14 pont
7. James THOMPSON, 13 pont
8. Augusto FARFUS, 11 pont
9. Rickard RYDELL, 9 pont
10. Peter TERTING, 7 pont
A következő futamot Május 20-21-én rendezik Brands Hatch-ben.