Egy Blog

#97 - 6680

2005. október 04. - ZsubiHUN

Pénteken, mikor gép és internet elé kerültem, gyorsan felkúsztam a rózsaszín telefonszolgáltató oldalára, hogy megnézzem a leendő telefonomat. Meg azt, hogy tévedésből nem csökkentették e az árát. Ekkor hatalmas meglepetés ért. Az ár mező helyén egy rövid, számomra túl sok és megdöbbentő információ fogadott: "A készülék már nem rendelhető." Akkori gondolataimat egy hosszú sípszó formájában tessék elképzelni. Nagy nehezen túltettem magam rajta, majd elkezdtem új, természetesen Nokia után kutatni. Találtam is! Nem mást, mint a 6680-ast, ami egy zseniális telefon. Ezt az ára is tükrözi, de lehet részletre venni, ami már sokkal barátságosabb. Még aznap este kitárgyaltuk Nfollal (,akit kénytelen leszek nagyon sokszor megemlíteni, mert szinte minden második bejegyzésében szereplek valamilyen okból), hogy ez egy hangyányit jobb telefon, mint a 3230-as. Egy szép nagy hangyával jobb. A telefon talán még a héten meglesz, legalábbis remélem. Majd kaptok róla némi információt.
Yzerman első hozzászólása ehhez a bejegyzéshez: "Divatmonkey!"

Lassan lesz itt WTCC meg WRC iromány is, nem kell aggódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr645095109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása