Egy Blog

#69

2005. augusztus 05. - ZsubiHUN

Végre megjött a Network Adaptor, amit már elég régóta kutatok. Egészen pontosan szerdán futott be, aznap be is lőttem a cuccot, nagyon jó, a Killzone zseniális, imádom! A halálaim száma még több, az ölésiem számánál, de igyekszek megfordítani a dolgot. Azt már most látom, hogy nem lesz egyszerű, a forgást gyorsabbra kell állítanom, mert így hamar lelőnek. A Central Station-ön azt írták, hogy 30 napon belül megjön a PIN kódom. Erre kíváncsi leszek, mert eddig nem sok olyan emberről hallottam, aki időben megkapta volna.
Kipróbáltam a NAC-on lévő HOA-t is. Ez sem rossz, csak nem bírtam rájönni, hogy hogyan lehet befogni a célpontot. De majd lesz valami.

Időközben rájöttem, hogy be kellene újítanom egy új telefont is. Természetesen Nokia lesz ez is, mert amióta telefonom van, ilyet használok (5510, 6310, 3650). Megbízhatók, könnyen és gyorsan kezelhetők, nem fagynak le, csak ha valami nagyon extrém dolgot művel velük az ember, gyorsak, nem töltenek napokig, mint egy Siemens. Egyszerűen jók. Ezért maradok ennél a márkánál. Amelyik most tetszik, az a 3230. A külseje nagyon tetszik, nem egy átlagos telefon, de ami még fontosabb az a belső. Nehéz olyan funkciót mondani, amit ne tudna. Van benne 1,3 MP-es kamera, videófelvevő, bluetooth, jó gyors wap, GPRS és egyéb okosságok. Csak az ára kicsit sok, de nem elérhetetlen. A T-Mobile-nál 59900 HuF 24 hónapra aláírt előfizetéssel. Ez nem gond, mert 3 éve előfizetéses vagyok, ennyi idő alatt nem utáltam meg őket, maradnék szívesen. Csak kellene pénz. Ami lesz, már csak édesanyámmal kell egyeztetnem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr755094945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása