Egy Blog

#50

2005. július 12. - ZsubiHUN

Félszázadik bejegyzésem. Ennek örömére tegnap megváltoztattam a fenti szöveget, csak elfelejtettem szólni. Úgy érzem így jobb, az előző csak az első egy héten volt igaz, amikor még állítgattam a dolgokat, mostanában csak bejegyzéseket írok. Jó ez így.

Tegnap szinte egész nap esett, ennek ellenére elmentem gyúrni. Későn értünk oda, így egy rövidebb napot tartottunk, holnaptól újra bekeményítünk. Ettől függetlenül vagy éppen ezért, tudja a fene, de eltűnt a nyár. 15-20 °C van kint, a Napot vasárnap este óta nem láttam, olyan érzésem van, mintha ősz lenne. Tegnap például KABÁTOT kellett fölvennem! Lehet, hogy nem is olyan hülyeség a Föld klímájának változása... Remélem holnapra visszatér a nyár és csütörtökön már az lesz a legnagyobb bajom, hogy hova bújjak a meleg elől.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr875093871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása