Egy Blog

#667

2011. november 29. - ZsubiHUN

Mostanra jutottam el oda, hogy leírjam, zavar a számítógépem romlott állapota. Persze az ötöst nem én nyertem meg a múltkor (erről tudnátok, mert mindenhova kiírtam volna és még a TV-ben is szerepeltem volna), pénzt sem találtam az utcán, jóakaróm sincs (vagy csak nem tudok róla), szóval ez az állapot, amiről már oly sokat írtam, hogy mindenkinek a fülén jön ki, nem akaródzik megváltozni. Azt mondogatom magamnak, hogy majd januártól minden fasza lesz, de elég csak az adózásra vetnem egy futó pillantást és rájövök, hogy a mondogatáson kívül sok nem marad. A remény egy undok dög, tilcsák be! Nem mellesleg a nappalok is egyre rövidebbek (másik kedvenc témám), de amint elkezdenek hosszabbodni, az már tavasznak tekintendő, szóval tényleg lesz valami jó a januárban.

Valójában a reklámokról akartam írni, de nincs kedvem túrni a Youtube-t, így mára ez elmarad, csak annyit jegyezzetek meg, hogy a sör-vodka örök klasszikus!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr855561240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása