Egy Blog

#223

2007. január 07. - ZsubiHUN

Egész délután itt kockultam a gép előtt. Már kezdek kételkedni abban, hogy a fejemnek normális alakja van. *megtapogatja* Jónak tűnik, de azért még tükör előtt le fogom ellenőrizni. De annyi előnye volt az itt ülésnek, hogy megírtam a Daxter cikket. Így 3 hónap után nem akkora dicsőség, de az eredménnyel többé-kevésbé meg vagyok elégedve, elvileg holnap már olvasható lesz a GameCON-on.


Közben a Hi-Fi úgy döntött, hogy megszólal. Ennek én nagyon örülök, mert így nem kell a kábelt venni hozzá. Viszont a gép egyre rosszabb. Ma többször is úgy éreztem, hogy kivágom az egészet a tetőablakon. Aztán rájöttem, hogy ez nagyon megerőltető lenne, inkább itt hagyom a földön, had zúgjon. Zúg is, de a zene elnyomja a hangját, így minden szép és jó. De ha már a zene szóba került, akkor megemlítem, hogy a Winamp is meghülyült. A playlist eltűnt. Elő sem tudom hozni. Kicsit az én hibám is, hogy ez történt, de a fene sem gondolta volna, hogy ez lesz annak a vége, ha elkezdem rángatni ide-oda a Winampot az asztalon. Csak tesztelni akartam, hogy mennyire megy fel a CPU terhelése. De már ez sem számít, mert jövő héten egy friss és új ropogós rendszer kerül a C meghajtóra. Semmi vírus, semmi beugró IE hibajelentés küldése ablakok, semmi háttérben futó IE-k. Amiket nem lehet leállítani...


Ha megvan a nagy rendszertelepítés prodzsekt akció, akkor szépen megnézem a Dexter c. sorozat első évadának első felét. Ennyit adtak le belőle eddig. Az első rész alapján jónak tűnik, de nem ragadott úgy magával, mint az eddig ugyanennyi részt megélt Heroes. Ez utóbbi sorozat egész egyszerűen abbahagyhatatlan! Akinek eddig mutattam, az 24 órán belül végignézte mind a 11 részt. Akarod tudni, hogy mi fog történni a következő részben. Legutóbb ilyet az Invasion (Rejtélyek Városa) nézése közben éreztem. Ami egyébként folyó hónap 30-án jelenik meg nálunk DVD-n!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr185498692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása