Egy Blog

#751 - Okos nélkül

2015. szeptember 14. - ZsubiHUN

Ez a férfi két hétig élt okostelefon nélkül, nem fogod elhinni, mi történt vele!

Legutóbb említettem, hogy akadt némi technikai probléma szeretett Lumia 830-ammal. Különféle hibákat hozott össze egyik percről a másikra, amik elsőre is szoftveres hibának tűntek, de egy garanciás készülék esetében annál többet, hogy egy hivatalos szervizt keressek, nem vagyok hajlandó gondolkozni. A szervizben készségesen átvették a készüléket, majd szólnak, ha készen van. Cserekészülék az nincs, mer' csak 120000 Ft volt új korában és most sem kapható sokkal olcsóbban, de mit vár manapság az ember, a telefon csak arra kell, hogy bárki bármikor elérhessen. Meg ezer más dologra is, amit felsorolni sem tudnék és nemsokára kiderül, hogy hogyan bírtam.

A kritikus az első pár óra volt, folyamatosan tapogattam a zsebem a telefon után, furcsa volt, hogy nincs a helyén. Aztán megszoktam, nem motoszkált bennem az ideg, hogy elhagytam. A következő 46-ra sem volt egyszerű, de hamar hozzászokik az ember, hogy nem csipognak folyamatosan az értesítések az engedélyezett applikációkból. Az ezt követő napok már úgy teltek, mint bármelyik másik, csak utazás közben nem az index-et olvastam, hanem az embereket néztem a buszon/villamoson/metrón. Nem mindig volt ez olyan jó ötlet... Rettenetes arcokat látni mindenfelé, meglepő beszélgetésekbe lehet az eddiginél jobban belehallgatni, mert most nem volt, ami lekösse a figyelmem.

Itt most mindenki az aranyköpések felsorolását várja, de ezek elmém egy elzárt zugába kerültek, ahonnan csak szakember segítségével lehetne őket előhozni. Vagy nagyon sok gondolkodással, de ennyit nem érnek. Fotózni szerencsére csak egyszer akartam, plusz a Mad Max fémdobozos kiadását, de szerencsére van itthon fényképezőgép, így sikerült kiváló fotókat lőnöm. Legalábbis panasz nem érkezett, hogy valami nem jó, másként kellene csinálni. Pedig nem bánnék valamilyen visszajelzést.

Az egyedüli nehézséget a Facebook és a Messenger hiánya okozta, ezen a csatornán tartom a kapcsolatot az ismerősökkel, jó lett volna, ha bármikor elérek és elérhet bárki. Azért meg tudtam oldani, az első napokban, amíg semmiféle telefon nem volt nálam, igyekeztem PC közelben lenni, aztán leltem itthon egy butanokiát, abba bepattintottam a nano SIM-et, így már tudtak hívni a népek. Persze számok a SIM-en már lassan egy éve nincsenek, de többnyire eltaláltam, hogy ki keres. Legalábbis nagyon reméltem, hogy az hív, akire gondolok.

A telefon múlt szerdára készült el, ahogy várható volt, szoftveres hiba volt a háttérben, szervizben frissítették, azóta is tökéletesen üzemel. A Nokia Care kiszolgálásával nem vagyok teljesen elégedett. Az értesítő sms-t időben küldték, a telefon már vált náluk, de sokat nem mondtak. A szervizes ügyintéző csak annyit mondott, hogy nem találkoztak a leírt hibákkal, itt a készülék. Bennem egy erős WTF felirat kezdett villogni, sebtiben össze is pattintottam, aztán mondta, hogy a szoftvert frissítették. Ja mondom akkor szoftveres volt a hiba... Majdnem megöltem valakit a kamerák szeme láttára. Jobban is félthetné az életét az ember. Illetve mondhatott volna többet is, mi okozhatta, mire kell kell figyelni, mennyire gyakori a hiba. Már csak azért, mert mi a boltban, ha ehhez hasonló eset áll elő, akkor elmondunk mindent, amivel tudjuk a felhasználót segíteni. De itt harapófogóval kellett kihúznom azt a pár mondatot az emberünkből.

Leszűrhető, hogy LÓFASZ SEM történt velem, de el kellett lőnöm ezt a kezdést egyszer. Hiába néztem a népeket, nem találkoztam életem szerelmével sem, bár láttam vagy két 6-os Gran Coupét, ami majdnem olyan jó, mint egy nő. Csak picit drágább. Alább meg a legújabb Batmetal nézhető, nekem kellett három megtekintés, mire az összes(?) utalást és poént megtaláltam. Az eredeti klip ennél erősebb, azon nem röhögtem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr687788670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása