Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy Blog

#756 - Veszély az interneten

2016. július 09. - ZsubiHUN

Rémisztő, hogy egy olyan viszonylag zárt csatornán is, mint a Youtube, milyen beteg dolgokhoz tud eljutni az ember! Néhány napja végre rákattintottam az In This Moment egyik ajánlott zenéjére és nem bántam. Attól féltem, hogy a Butcher Babies-hez hasonló gagyi kiabálás lesz, csöcsökkel megspékelve, de megnyugodva tapasztaltam, hogy kifejezetten jók. Főleg az utolsó két album, a legtöbb szám tetszik. A klipek erős képi világgal vannak megáldva, de vevő vagyok az ilyenre, nagy mennyiségben fogyasztom a terméket.

Aztán kattintgattam itt most este magamban, és feldobta jobb oldalt az Icon For Hire-t. Nem voltam rest rábökni és lenyűgözve ugyan nem vagyok, de egy hosszú playlistbe bőven beleférnek, nem sikítozás, a klipeknek is van története (legalábbis amit eddig láttam), maradnak.

 

Bányásztam a jobb oldalt, és a sok Neked ajánlott és általam ismert dal közé odakeveredett a Korpiklaani. A Vodka című számukra egyszer illene úgy inni, hogy ahányszor kimondják e nedű nevét, inni kell. Detox gyanús próbálkozás, de enélkül nem halhatunk meg! Viszont most nem a vodkára kaptam fel a fejem, hanem a Levan's Polkára, mit még fiatalon a széles sávú internet hajnalán hallgattam. Volt ezerféle verzió már akkor, igazából azt sem tudtam, hogy mi ez, de vicces volt. És mint kiderült nem is olyan rég, a hagyma pörgetős verzió a Bleach-ből van. Nem mintha nézném, de az ember nem jár csukott szemmel. E remek dalt ők is feldolgozták, talán ez a legjobb verzió. (Pfff... Ha így lenne, nem lenne ez a bejegyzés.)

Innen természetesen nem kellett messzire menni Hitler apánk 10 órás kiadásáig, ami talán a legjobb nem komoly feldolgozása ennek a fülbemászó dallamnak. Gyorsan rá is klikkoltam az egeremmel, kacarászva néztem, elképzeltem, hogy egy hosszú utazás során milyen jó lenne erre vezetni, amikor is villódzó neonfény kattant az agyamban és megláttam a TÖKÉLETES verziót. Szavak nincsenek arra, amit a világ másik felén a japánok csinálnak saját maguknak, szórakozás címen, fehér ember csak bután pislog, hogy aztán ezt miért, és ugyan mitől is vicces ez? De most ne ezen filozofáljunk, hanem indítsuk el a videót, bontsunk egy sört (esetleg valami erősebbet, amivel lehet trippelni, ehhez kell) és lazuljunk el!

Hatsune Miku meets Levan's Polka! Bitches.

Jobbra el, reggeltől pörgetni kell a GDP kerekét.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr828876014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása