Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy Blog

#750 - Keccs-up

2015. szeptember 06. - ZsubiHUN

Gyanús, hogy volt már ilyen epikus és frappáns címe évekkel ezelőtt egy bejegyzésemnek, de emiatt nem fogok kutakodni. Önszorgalomból bárki megteheti, társadalmi elismerés jár érte.

Az elmúlt... időszakban nem egy kisebb kő alatt éltem, hanem millió dolog történt velem, amik közé pozitív is keveredett. Valójában főleg pozitívan alakul a világ, de az extreme digitalnál többet én semmit sem fogok venni. Ezt csupán egy rossz tapasztalattal sikerült elérniük, de ezt mindjárt az első vásárlásomnál. Történt ugyanis, hogy a 2010-es évjáratú TV-met kiöregedettnek nyilvánítottam. elkezdtem túrni a világhálót az utód miatt. Eleinte a méretre mentem, a 48"-os szűken, de befért volna a helyére, az ára is éppen megfelelő volt, a W70-es széria sem alsópolcos Sony, milyen jó lesz. Sehol sem volt raktáron, 6-10 napos szállítás, hát anyátok, nincs nekem erre időm, mi van még. Nocsak egy W805-ös, 2015-ös modell, még azt is tudja, amire nincs szükségem (Android, 3D), de adnak hozzá soundbart, jöhet. Árban drágább, de összességében megéri, bőven befér a helyére. Win-win situation. Fentebb említett nyomorult cégnél van raktáron, másnapra már ki is hozzák, mire pénteken hazaérek a Gamescomról németbő', ott figyel majd a szobában. Ez volt kedden. Péntek délben a szerződött futárcég hozta a TV-t, de én még 10 percre voltam a háztól, a csengetésre senki sem jött ki, hát továbbállt. A futárnak egy, rövid üzenet volt megadva, miszerint kézbesítés előtt fel kellett volna hínia a megadott telefonszámot. A kézbesítés előtt azt jelenti, hogy mikor végez az előző címen, csörögjön, hogy kb. mennyi idő múlva ér a helyszínre, úgy készüljünk, örüljünk előre. Nem baj, 17 óra után, több telefonhívás után sikerült kiszállítani, mindenki szeme láttára ki lett emelve a dobozból a TV. semmi baja, aviszontlátásra! Sajnos aznap este nem volt erőm ezzel foglalkozni, csak örültem neki, aztán hétfőn este, kis ügyetlenkedés után a fali konzollal, felkerült a helyére. Kábelek bedugva, középre beállítva, áram alá helyezve, fotelbe ledobtam magam, bekapcsoltam.

wp_20150811_002.jpg

A kétkedők kedvéért már most mondom, hogy nincs digitális utómunka a képen, tényleg így nézett ki a kép. Másnap reggel, az átvételt követő harmadik munkanapon jeleztem az ügyfélszolgálatnak, hogy van egy kis gond, tegyük, amit hirdetnek a weboldalon. Ez a garanciafutár nevű szolgáltatásuk, ami a saját garanciás termékekre vonatkozik. Megbeszéltem az ügyfélszolgálatossal, hogy küldünk e-mailt a hibáról, ezzel gyorsabb lesz az eljárás, jelentkeznek. Három nappal később személyesen bevittük egy üzletükbe, mert nem voltak képesek ennél többet kitalálni, ahol nem cserélték, jegyzőkönyvet vettek fel, ami miatt következő hét kedden hívtak, hogy elutasították, meg lett nyomva a TV. Ami továbbra is sérülésmentes, tehát cserés. Közben a faszkodásuk miatt beindult a kapcsolatfelvétel a Sony.val is, mondjanak már valami okosat. Hát az edigital ez egy fos, rengeteg rájuk a panasz, főleg a saját garanciás termékek esetén, de akkor a Sony sajnos semmit sem tehet. De annyit szívesen megtesznek, hogy a központi szervizben bevizsgálják, hivatkozzunk erre az emberre. Megköszöntük. Idő közben az eladó cég is futott egy kört a Sony-nál, hogy kicseréljék a TV-t. Meg a kurva anyátokat, valamit valaki valahol nagyon elbaszott. Aztán egy héttel később, a megrendelés leadása után három(!) héttel hívtak, hogy sikerült megoldani a cserét, de kihozni az újat nem tudják, el kéne menni érte. A Pólusba. Kispestről. Vidékiek nézzék meg térképen, a város kibaszott másik oldala, saját garanciás terméknél, ahol a hiba valós, nekik  kell szállítaniuk, ezt hirdetik nagy betűkkel a weboldalon! De talán jobb is volt így, a boltban kipróbáltuk, jól működik a TV-t, ide a garanciát, vissza a dobozba, rohadjatok meg! Másodszorra már Sony garanciát adtak.

Vidámabb téma, hogy ne csak a szar folyjon a blogból! Augusztus elején volt Kölnben a Gamescom, ahova kivittek minket, annyira voltam nyugatra itthonról, mint még soha, és a remek szervezésnek köszönhetően a Nürburgring mellett volt a szállásunk. Kicsivel nagyobb a távolság, mint Budapest és Mogyoród között. Viszont így saját szememmel láttam naplemente után a Nürburgring Nordschleife hátsó egyenesét. Azért ez kurva jó dolog! Kiváló fotók készültek a nagy büdös sötétségről, de akkor is ott voltunk, ritkán adatik meg ez az embernek, technikailag ingyen. A  pályához sétálva, keresztülvágtunk egy mezőn, mert arra rövidebb lesz, elsétáltunk annyi Porsche 911-es mellett, amennyit még életemben összesen nem láttam, átmentünk a pálya alatt és láttuk a lemenő Napot a vár mögött. Nem volt szar látvány.

wp_20150805_21_12_06_pro.jpg

A Gamescom egy kicsivel nívósabb rendezvény, mint a PlayIT, és idén csak annyival lett nagyobb a terület, mint amekkora a PlayIT lesz november végén. Ez 30 ezer négyzetméter növekedést jelent az eddigi 300 ezer mellé. Van még hova fejlődnünk. A jó hír, hogy van fejlődés, arányaiban teljesen jók vagyunk. Azt tervezetük, hogy begyűjtünk egy csomó lootot, kipróbálunk pár játékot és jól érezzük magunkat. Ebből csak a loot gyűjtés nem jött össze, alig pár cuccot sikerült szerezni a Sony-tól. Igaz, más cég cuccai nem is érdekeltek. Leszámítva valami Mad Max cuccot, de ahhoz van kulcstartóm, meg Ripper Edition-öm a polcon. Már az ottani demón látszódott, hogy jü kis cucc lesz, de nem gondoltam, hogy ennyire beszippant, zseniális játék lett, majdnem akkora meglepetés, mint tavaly a Shadow of Mordor! Kipróbáltam az MGS V-öt is, de pont annyira ragadott magával, mint az előző részek. Segítek: semennyire. Az Uncharted 4 live demo élőben nézve egy mozivásznon... instant get,  gyönyörű a játék, tökéletes hangulattal, három napig szabadságon leszek. A Horizon: Zero Dawn szintén ez a kategória, csak akkor egy hétig nem leszek elérhető a világ számára, a Sony belsős stúdiói nagyon értenek a dolgukhoz.
Két napot voltunk a rendezvényen, a második napon már a plebs is bejöhetett, sehova nem lehetett odaférni, de kollégák megmutatták a figurás csarnokot. Nem tudtak volna annyi pénzt a kezembe nyomni, amit ne tudtam volna elkölteni, ezért csak 40 eurónyi figurát vettem. Két darab Resistance 2 figura és egy Piccolo. Előbbiekről nemsokára lesz a Zsubi collects-en bejegyzés, utóbbiról már van. Istentelenül cuki, az ember elolvad, ha ránéz! Sajnos emiatt a teljes DB:Z kollekciót meg kell vennem, ami kis hazánkban elég nehéz lesz, de majd külföldről ideutaznak. Még a Holdfénynél sincs belőlük.

Természetesen happy end csak egy thai masszázsnál van, így jön még itt móka és kacagás! Augusztus 26-án a telefonom úgy döntött, hogy nem halandó kijelezni, ha töltöm, nem ébred fel gombnyomásra, nem hajlandó telefonálás közben lekapcsolni a közelség érzékelőt. Azóta szervizben van, mert nincs hozzá alkatrészük, majd hívnak vagy küldenek e-mailt, ha készen van. Cserekészülék az nincs, ne legyek már hülye, 2015-ben mindenkinek van otthon öt nano SIM-es telefonja, amik okosak is. Nekem mondjuk pont nincs, de simán lehet élni ilyen eszköz nélkül is. Így van lehetőségem figyelni az embereket. Egyre kevesebbszer vagyok szomorú...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr907765716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása