Egy Blog

#722 - Soppinggggg

2013. november 11. - ZsubiHUN

Néhány hete kitaláltam, hogy itt az ideje felfrissítenem a ruhatáramat. Történt ugyanis, hogy két nap alatt két nadrágomtól kellett kopás miatt megválnom, és van egy, ami az utolsókat rúgja. Így pedig nem lehet élni, kell legalább egy új. Pár darab hosszú ujjú póló, új alsónadrágok és az évek óta vágyott kabát és egy parfüm is felkerült a listára, vásárlási láz hétvégén minden be lesz szerezve, ennyit minden férfi megérdemel!

Az akciós napokat megelőző csütörtökön újra felpróbáltam a kabátot (idén úgy ötödszörre), tökéletesen passzol, viszonylag hamar sikerült a parfümöt is kiválasztanom, csak nadrágot és felsőt kellett volna másnap próbálnom. Amennyiben nem ütötte volna fel a fejét egy civilizációkat kiirtó vírus szervezetemben. Általános kedvetlenséggel vetettem be magam a plázába, ahol nem volt akciózva a kabát, a parfüm drágább akciósan, mintha a netről rendelném, hosszú ujjú pólóból pedig nem volt értelmes. Ezek után a nadrágokat meg sem néztem, nem akartam felrúgni a polcot.

Azért két alsót vettem, nem volt teljesen kidobott pénz az aktuális Joy megvásárlása...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr815627289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása