Egy Blog

#717 - Motiválatlan

2013. szeptember 30. - ZsubiHUN

Az elmúlt napokban motivációmat vesztettem nagyjából minden iránt. Pedig a dolgok jól alakulnak, kezd minden a helyére kerülni, ki kellene, hogy ugorjak a bőrömből. De nincs így, csak kavarognak bennem a gondolatok, a még ezt kellene csinálni lista egyre hosszabb lesz, lassan már észben sem tudom tartani, hogy mik vannak rajta. Akarok írni a GTA V-tel ismét előkerült, milyen agresszívvá teszi ez a játék a kis Kevint témáról, az edzést sem veszem kellően komolyan, pedig majd' megőrülök, annyira mennék már. De reggel sem másztam ki az ágyból, csak beállítottam későbbre az ébresztőt, fetrengtem tovább. Be kellene fejezni a régi bejegyzések átpakolását, már alig van, csak másolgatni kellene őket, az elmúlt években elég kevés képet mellékeltem és még 90%-os pontossággal tudom, hogy miről is fogalmaztam rettentően ködösen. Olykor. Aztán, de ez tényleg már hosszú távú terv, értelmes külsőre is szüksége lesz ennek a szemétdombnak, mert ez a romantikus fa nem tükrözi a... hát leginkább semmit, ami velem kapcsolatos, nem vagyok éppen egy fa rajongó. (A magas labdát nem ér lecsapni, köszönöm.) Az egyetlen, de elég nagy probléma ezzel, hogy nem vagyok szakértője és különféle kódsoroknak, az előre tárolt sablonok között meg ez volt a legjobb. Legalábbis februárban még így gondoltam, lehet váltok másikra. Ebből a szempontból vissza fogom sírni a B13-at, ott a magamfajta nem programozók is könnyen tudtak dizájnolni. Persze voltak határok, de bizonyos meg nem történt fejlesztésekkel lehetett volna... De már mindegy, itt vagyok, nem tervezem, hogy elmozdulok, mert a Google mostanában nem sok pozitív dolgot tett. Így a blogger felületet esélytelen, hogy használni fogom.

Mellesleg lehet szólni, ha valami nem jó az áthozott bejegyzésekkel, javítok mindent!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr205542828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása