Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy Blog

#716 - Kalóz

2013. szeptember 04. - ZsubiHUN

Augusztus 27-én, amikor még az évszaknak megfelelő idő volt, ezáltal a lányok ennek megfelelően voltak alul öltözve, került ki a 444 weboldalára egy bántó videó, amit a Youtube-on leltek a szerkesztők. Ezt egy kedves ismerősöm a tudtomra is adta, amit azóta is köszönök neki, hiszen így a megtekintett videók listájába a Youtube szinte összes zenei szemete bekerült. Az előbbi linkesített 444 feliratra lőve mindenki megtekintheti a videót és a hozzászólások közé linkkelt még több minőségileg kifogásolható alkotást. Megjegyezném, hogy akinek már F. Pákó is a legalja volt, az ne nézze meg őket, nem szeretném, ha anyukám csuklana. Mer' én ugye bunkó vagyok, leszarom, ha szidnak, szóltam is a veszélyről. De a lényeg, hogy szerepel ott egy videó, ami sajnos nem rakható be a hátezmegmifaszomvolt kategóriába, mert egyszerűen zseniális. Olyannyira, hogy én is beszúrom, legyen csak 18 éven felülieknek szóló ez a bejegyzés, az úgyis forgalmat generál és én ebből az egész blogolásból egy forintot sem látok! De lelkem az van, annak meg jót tesz a "magas" látogató szám.

Az utolsó mondathoz annyit tennék még hozzá, hogy nem csak a pokol van ezekkel tele. Hanem a férfi alsók, természetesen...

A kalóz téma meg azért adta a bejegyzés címét, mert torrentezni jó facebookon a választható nyelvek között szerepel a kalóz angol. Már pár hete így használom, az első két napban elég sokat röhögtem a megfogalmazásokon, azóta meg nem váltok, hiszen jön novemberben az Assassin's Creed IV: Black Falg, hangolódni kell rá. És kalóznak lenni jó! Már csak egy jó kalóz metál kellene hozzá, de még nem találtam.

piratebook.png

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr775495737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása