Egy Blog

#699 - Havas

2013. január 09. - ZsubiHUN

Hosszú, nagyon hosszú idő után újra örültem a hóesésnek, vártam, hogy gázolhassak benne, hogy mindent ellepjen, erre ma egy jelentős része elolvadt. Mondanám, hogy a közlekedés szempontjából előnyös, de a BKV haláljáratainak állapotát figyelembe véve teljesen mindegy, hogy csak simán "hideg" van vagy van némi hó is az utakon, mindenképpen kimaradnak járatok. Úgy, hogy igazi tél nincs is, szombaton néha a kabátot is túlzásnak éreztem, olyan kellemesen sütött a nap. El nem tudom képzelni, mi lesz itt másfél hét múlva, amikor éjjel akár mínusz 10 fokig is lehűlhet a levegő. Másfél órával korábban kell elindulnom a fél órára lévő munkahelyemre, hogy beérjek? Ma is vesztegeltünk vagy 6 percet egy kereszteződésnél, ahol nem tudom, hogy mi akadályozta a tovább haladásunkat, mert a sofőrbá' nem tájékoztatta didergő utasait az álldogálás okáról. Felállni a már bemelegített ülésemből nem akartam emiatt és a Kusza hálók utolsó oldalait sem akartam emiatt félbehagyni, nagyon pörögtek az események.

Visszakanyarodva az előző bekezdés kezdésére, azért vártam a normális mennyiségű - legalább 15 centi - havat, mert hólényt akarok építeni. Nem hóembert, mert az unalmas, csak görgetem a golyóbist, amíg megfelelő méretű nem lesz, hogy még rátegyek két kisebbet. Szenem sincs, hogy lásson a szerencsétlen, tehát valami mást kell építeni. Ami nem lehet állat, mert szenem máshoz sem lesz, szóval tárgyat kell építeni. Mondjuk a fenyőfák alól össze tudnék vadászni pár tobozt, amikből simán lehet látószervet faragni, szóval mégis építhetek bármit. Akár hókomódot is, a tobozok lesznek a fogantyúi. Mondjátok, hogy nem zseniális!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr645087832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása