Egy Blog

#625 - Fesztivál

2011. július 10. - ZsubiHUN

Az egész Facebook azzal van tele, hogy mekkora nagy királyság a Balaton Sound, az év bulija, jók a fellépők, jó az idő, jók a csajok, stb. Minden második ember ezt postolja, a többiek meg siránkoznak, hogy mekkora nagy buli lehet. A magam részéről még nem tudtam eldönteni, hogy satnya vagyok hogy nem mentem, vagy éppen király, mert nem követem a csőcseléket. Nem mintha hatalmas fesztivál rajongó lennék, a sátrazástól nagyon hamar megőrülnék. Egy nyaraló kibérlésével a helyzet sokat változna, az zárható, nem esik rá senki, nehezebben fosztanak ki, higiénikus a fürdő, stb. Persze a sátrazásnak is megvan a maga bája, de az engem nem vonz, a XXI. század embere vagyok, ágyban, párnák közt szeretek aludni, a gombát pedig csak a pizzán szeretem, nem a lábujjamon.

Valószínűleg az iwiw és a twitter is ezzel van tele, de előbbit havonta ha egyszer nézem, utóbbin meg kevés embert követek, így nem tudom, hogy mennyire megy ezeken a BS.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr795557991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása