Egy Blog

#622 - Alternatív gyógymód

2011. július 06. - ZsubiHUN

Mint korábban már említettem, a melegfrontra, szinte tökéletes immunrendszerem sajnos érzékenyen reagál, erős fejfájással tiltakozik a hirtelen felmelegedés ellen. Aminek én közben szívből örülök. Valószínűleg ezért fáj a fejem és nem a szívem. Ahogy mondottam volt, eddig a fájdalomcsillapítók hatását érvényesítettem magamon, szigorúan felet fogyasztva, mint a kicsik. Most, mivel a fronthatás elég erős, illetve a napi táplálék és folyadék bevitelem alacsony volt, áttértem az alternatív megoldásokra. Ezekben egyébként is hiszek, a túl sok gyógyszert kifejezetten gyűlölöm, többek között ezért sem járok orvoshoz, a homeopátiás és természetgyógyászos dolgok közelebb állnak hozzám. A gyógyszereknek mellékhatása van, amit egy másik gyógyszerrel lehet kezelni. Annak szintén vannak mellékhatásai. Ugye nem kell tovább magyaráznom. Ezzel ellentétben egy homeopátiás kis édes bogyót csak bedob az ember a nyelve alá, az adagot napról napra csökkenti és minden baja elmúlik. A gyomra nem készül ki, a hatás hosszú és ahogy tudom, mellékhatása sincs. Talán el kellene mennem egy ilyen emberhez, hogy homeopátiázza meg a fejfájásomat melegfrontok idején, lehetőleg örökre. Nagy valószínűséggel nem fogok elmenni, hacsak nem visz el valaki erővel. Éppen ezért most saját kútfőből eszelek ki egyéb gyógymódokat, hátha valamelyik beválik.


Az első elképzelésem a fokozott folyadék fogyasztás volt, de azon kívül, hogy folyamatosan WC-re jártam és bugyogott a hasam, semmit nem értem el. A táplálkozás csak akkor nyújtott megoldást, amikor keveset ettem aznap, kellett az energia és egyéb tápanyagok. Fronthatáskor tehát nem működik. Éppen ezért most az alkoholt vetem be, a sör korábban elmulasztotta a fejfájásomat, most miért ne válna be? Az egyetlen probléma ezzel, hogy csak akkor alkalmazható, ha nem akar vezetni az ember. Valamint munkában sem az igazi.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr705557985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása