Egy Blog

#605 - Vizsga

2011. június 16. - ZsubiHUN

Úgy látszik, szerencsét hoz az, ha a vizsga napján tudom meg, hogy vizsgázok, vagy, ha a vizsga napjának reggelén derül ki, hogy az nem délben, hanem kilenckor kezdődik. Ez utóbbi történt tegnap is, ébredésem után három perccel csörgött a telefonom, a kellemes női hang közölte, hogy a vizsga kilenckor kezdődik, oda tudok-e érni. Elmondtam, hogy a XVIII. kerületből ez nem fog összejönni, de sietek, ahogy tudok. Aztán próbált ösztökélni, hogy siessek, mert vár a bizottság, meg direkt hívott minél korábban, de hát jó, szól nekik, hogy érkezek. Minél korábban?! Egy nappal előtte miért nem lehetett szólni, gondolom tudták már akkor is. De ezt magamban tartottam, szépen elkészültem, majd ötöst kaptam. Tételhúzásnál a szerencse is mellém szegődött, felelésnél aztán még inkább. Szerintem megérdemeltem, hogy ez történjen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr755557842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása