Egy Blog

#604 - Tanulás

2011. június 14. - ZsubiHUN

Nem biztos, hogy a 16 legszárazabb tételt kellett volna a vizsga előtti délutánra hagyni. Másfél hónapom volt a felkészülésre, három hete el is kezdtem, de korainak éreztem, az utolsó hétre akartam hagyni, hogy csak ezzel foglalkozzak. BÁRMI és MINDEN mással foglalkozok az elmúlt másfél hétben, csak nem ezzel. Leginkább le se szarom a vizsgát, csak egy szutyok OKJ vizsga az egész, ami három részből áll, leginkább nem buktatnak meg senkit egy ilyenen. Na meg egy éve dolgozok ebben, egy kettest csak össze tudok kapirgálni a tapasztalataim után! Az is sokat segítene, ha pár óra tiszták lennének a gondolataim, tudnék koncentrálni és nem kalandoznék el olvasás közben. Bezzeg egy jó könyv el tudja terelni a gondolataimat! Vagy a zseniális Trónok harca (Game of Thrones), aminek tegnap este és ma délelőtt ledaráltam az eddig leadott kilenc részét. Tényleg nem vicceltem, abbahagyhatatlan a sorozat, az évadzáró rész ezen a héten lesz, de már a kilencedik vége is olyan volt, hogy az ember beszart! A hetediké nem kevésbé, szerencse, hogy csak öt percet kellett várnom két epizód között. Szóval a nem tudok semmit, biztosan megbukok, elvesztem a munkám, vége az életemnek állapotban vagyok. De nem baj, holnap kipipálom a vizsgát, lesz egy újabb végzettségem, aztán jön, aminek jönnie kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr445557839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása