Egy Blog

#589

2011. május 11. - ZsubiHUN

Hétfőn annyira jót edzettem, hogy tegnapra nem regenerálódtak rendesen az izmaim, nem pihenték ki magukat. Pedig nem szokott gondom lenni azzal, ha két egymást követő napon kell gyúrnom. Az is igaz persze, hogy egy erős vállazós nap után nem kellene erőset hátazni. De hát így jött ki az ütem, nem volt mit tenni, edzeni kell. Ha már ki van fizetve a bérlet.


Tegnap este megnéztük a Lány és a farkas (Red Riding Hood) filmet a moziban. Inkább ki kellett volna kölcsönözni a torrent boltból, mert nem pont azt kaptam, mint amire számítottam. Előzetest és egyéb írásokat nem néztem vagy olvastam róla, de a vérfarkasok majdnem mindig jók, a poszter is jót ígért. Na nem olyanra számítottam, mint a tavalyi Farkasember, mert az nagyon tetszett, de ennél kevésbé romantikusra, kicsit keményebbre. Ha már vérfarkas, az ember egy kevés ijesztegetésre számít, valamint magyarázatra, hogy hogyan jött létre ez a jószág. Csajoknak vagy a csajod kiengesztelésére a film ideális.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr485557752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása