Egy Blog

#573 - Nincs fűtés

2011. február 02. - ZsubiHUN

Azaz nem volt fűtés, de egy ilyen bejegyzés cím hülyén néz ki és hosszú is. Hétfőn este, megfáradva a munkától hazatértem, levetettem cipellőmet és bebotorkáltam gyönyörű szobámba, majd belém fagyott a szar. Na nem azért, mert egy ogre nézett velem farkas szemet, hanem mert hideg volt. Nem a kellemes hűvös, ami megtelíti a tüdőmet oxigénnel, hanem az, amelyiktől kiráz a hideg és dél felé veszem az irányt. Oda is rohantam a fűtőtesthez, hogy maximumra hajtom, de már úgy volt. Az egyetlen problémám az volt ezzel, hogy még így is jéghideg volt, a víz nem áramlott benne. Ha mégis, az hideg volt, inkább ne tette volna. Káromkodtam egy jó ízűt, elindítottam a gépet, bekapcsoltam a TV-t, hogy legalább ezek csináljanak nekem egy kevés hőt, hogy ne a tizenkevés fokos szobában kelljen ülnöm. Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy mire eljutottam a lefekvésig (kicsivel éjfél után), érezhetően nem lett melegebb, de a lábam annál jobban fázott. Sebtiben az asztalra helyeztem az ikeás mécsestartót, benne hét égő mécsessel, hogy legalább ez segítsen megmenekülni a fagyhaláltól és megfázástól. Ami a munkából való kieséhez vezethetett volna, amitől még ennél is kevesebbet keresnék. Innen is gratulálnék annak, aki a Fideszre szavazott, mert olyan jó lesz nekünk! (csak el ne kapjon a cenzúra...) De a dupla takaró, a forró, homokos tengerpart képe a szemem előtt segített átvészelni az éjszakát és reggelre már a radiátor is langyos volt.

Ilyenkor szeretném tudni, hogy mire megy el a havi 25000 forintos közös költség.  Mert nem a folyamatosan és tökéletesen működő berendezésekre, az is biztos! A garázskapu például havonta romlik el.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr375557685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása