Egy Blog

#564

2010. december 16. - ZsubiHUN

Alig egy hétre vagyunk a szeretethez címzett ünneptől, de én már egy hónapja utálom. Ebben valószínűleg nagy szerepet játszik az is, hogy a Pláza Rádió Hálózat karácsonyi dalokat ad. Szerencsére felváltva a halálra unt sima zenékkel. Az ajándékok beszerzését ma kezdtem el, már vettem egy valamit. Ettől a lista igazán nem lett rövidebb és még csak nem is lényeges, amit kihúztam róla. Holnap, ha lesz egy kis időm két vevőhullám között, támadok tovább, hátha sikerül beszereznem mindent a Duna Plazában és nem kell a két szabad napomon is a várost járnom.

Reggel 9-kor a Ferenc körúton -2°C volt. Vasárnap hajnalban -14°C lesz. Emberi fogyasztásra teljesen alkalmatlan, kénytelen leszek venni egy kesztyűt! Mert azon a pár száz méteren, amit a felszínen töltök egy nap, lefagy a kezem, ha várni kell a buszra, mert a hideg miatt valamiért nem jönnek, akkor percekig nem tudom olvasni a könyvet., mert elgémberedtek az ujjaim. A múltkor pl. 40 percet vártam a vasárnap is 10 percenként járó 159-esre. Azt hittem, ideggörcsöt kapok! Még szerencse, hogy aznap ketten voltunk a boltban, volt aki kinyitott.

Szeretet ünnepe a faszt!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr655557639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása