Egy Blog

#561 - Húsztízenegy

2010. november 23. - ZsubiHUN

Alig pár hete kezdődött el ez az év, máris vége lesz. Ez főleg azért zavaró, mert az igazán nagy nyarat és a kiváló novemberi időt átdolgoztam. Gondolom mindenki emlékszik az elmúlt két hét csodálatos időjárására. Mert én nem. Ugyan reggelente kb. egy órát láttam a napot, de utána beszálltam a metróba, majd az egész napomat a boltban töltöttem. Ugyan néha felnéztem a Duna pláza plexi tetejére, hogy megnézzem a napsütést, de ez mégsem ugyanaz, mintha kiülnék reggelizni egy szál pólóban és napszemüvegben a teraszra. Miközben nézem a népeket, ahogy sietnek a dolgukra. Pedig jó lett volna még egyszer utoljára magamba szívni a Nap éltető sugarait a hosszú és rideg tél előtt. Szerencsére decemberben sokat a télből sem fogok látni, mert időm nagy részét a karácsonyra vásárlók között fogom tölteni, akik majd bombáznak a zseniális kérdéseikkel és az ünnepek után mindent ki akarnak majd cserélni.

De onnan indultam, hogy közeleg az év vége, sebesen elmúlik ez az év is, szinte már nem is emlékszem, hogy mi történt az elején. Ennek lehet akár az is az oka, hogy akkoriban lendületesen fogyasztottam a skótok kiváló párlatát. (Olybá tűnik, hogy eme nedűre vissza fogok szokni.) Viszont a gyúrást megint nem sikerült túlzásba vinni, hiába volt/van meg a kedv és a lendület, ha a sok napos munka lefáraszt és három nap kell a kipihenéséhez. Nem is beszélve a katasztrofális Erotika expóról és arról, hogy még mindig nem tudtam megvenni az Assassin's Creed: Brotherhood kódex kiadását. És mindezt hét nap alatt. Ellenben folyó hét játékok szempontjából kifejezetten bőségesnek és nem kicsit költségesnek ígérkezik. A húsztízenegy meg nagy változásokat hoz majd!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr265557620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása