Egy Blog

#550 - Kabát

2010. szeptember 29. - ZsubiHUN

Hosszú hetek, de inkább hónapok után töröltem a kiskabát létezéséről szóló szavazót. A végeredményről annyit, hogy a szavazók 52%-a rendelkezik ilyennel, ergo így is hívja, tehát létezik, nekem is lehet ilyenem. Sőt, van is!

Ha már a kabátoknál járunk, nem kerülhetem a megemlítését annak, hogy új kabátra van idén szükségem. Tavaly ugyan vettem egyet jóárasítva, de akkor inkább az összeg, mint a mennyire áll jól faktor volt a döntő. Idén annyival nem állok jobban anyagilag, hiszen most is kell vennem kontaktlencsét, de egy rendes bőr kabátot az embernek csak egyszer kell megvennie, évekig ki fog tartani. A C&A-ban két év találtam is olyat, amibe szerelmes lettem, de sem akkor, sem tavaly ősszel nem volt rá keret. Tavaly nyáron láttam akciósan egy darabot a méretemben, de annak a hónalja hibás volt, kicsit elengedte a varrás, hát nem vettem meg. Azóta gyűjtöm a kukoricát a sarokba. Idén természetesen nincs olyan, csak barnában. Ez is ugyanúgy jól áll, mindenki azt mondja, hogy rám öntötték, de nekem akkor is feketében kell(ene). De nincs. Az lesz a vége, hogy novemberben megveszem, akkor úgy is tele leszek pénzzel, mert mostanában jól megy a bolt. Van is mit mesélnem, mert gyűlnek az arany(?)köpések.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr225557557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása