Egy Blog

#540

2010. augusztus 27. - ZsubiHUN

Csütörtökön bemértem a Dunaplázát, már tudom, hogy hol van a bolt, többnyire tisztában vagyok azzal, hogy mit hol fogok találni. A Westendhez képest szörnyen kicsi és sötét. Kb. 40 percet tartózkodtam bent, addig hárman jöttek be nézelődni, meg az árut hozták. Persze hónap vége van, csütörtök dél volt, de akkor is nagy volt a pangás. Mondjuk van mit pótolnom PSP-n...

Ha már ott voltam, becsoszogtam a Saturnba, hátha találok valamit olcsón. Nem találtam, minden drágább, mint a MediaMarktban és itt sincs már S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky Limited Edition, pedig kellene az a táska belőle. Igen, mostanában nagyon ráizgultam a gyűjtői kiadásokra, legutóbb a fémdobozos Far Cry 2-t akartam beszerezni, de sajnos nem postázott az eladó Magyarországra. A friss, fehér tekkenes pulóver azért vigasztal. De visszatérve a Saturnhoz, drága hely. Aminek néztem az árát, az mind drágább volt pár száz forinttal, mint a MM-ban, vagy nálunk a boltban. Talán nem lesznek komoly konkurencia.

Öt nap alatt összesen kétszer sikerült lemennem edzeni, pedig négyszer akartam. Azt csodálkozok, hogy alig fejlődök...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr285557512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása