Egy Blog

#538 - Megújul

2010. augusztus 25. - ZsubiHUN

Na nem a blog külseje, mert nem érzem szükségét a face liftnek, de javítsatok ki, ha tévedek, hanem az életem néhány része. A már múltkor megszellőztetett munkaterület váltás is testet fog ölteni, hiszen szeptember elsejétől négy megállóval arrébb, a Dunaplázában fogom eladni a sok fel nem készült embernek a játékokat. Sajnos a bolt kétszemélyes, így a karácsonyi leszámítva egész nap egyedül leszek. Az egész dologból ennek nem örülök csak, mert ha éppen nem jön be senki a boltba fél óráig, meg fogom unni az életem. A takarítani és ellenőrizni való pedig nagyon gyorsan el tud fogyni. Azt hiszem a PSP-m új erőre fog kapni, bővülni fog a játéklistám. Pedig a hónap elején még el akartam adni... Ha már szóba kerültek a játékok, nem fogom megvenni a Mafia II speciális kiadását, mert a játék ronda PS3-on. Tudom, hogy hülyeség a grafikát nézni, de nem azért van a birtokomban a piac jelenleg legerősebb konzolja, hogy a 2K Games ne fejlesszen rá rendesen játékot. A Take-Two-ban is csalódtam emiatt, az előző generációs GTA-k minden konzolon a maximumot nyújtották. Pedig nagyon kellene az az artbook.

A másik változás a látásomat illeti, hosszú évek után új típusú lencsére válto(ttam)k. Minőségre talán még jobb is, mint az előző, de sokkal olcsóbb. Már öt napja használom a próbalencsét és a bal oldalival tökéletesen meg vagyok elégedve. Viszont a jobb nem az igazi. Változtattak a cilinderen és a dioptrián, de nem jött be. Kicsit homályos, érzem, ahogy egész nap erőlteti magát. Remélem ki tudják ezt a kis apróságot javítani.

Hiába vagyok itthon rengeteget, valahogy nem sikerül befejezni, illetve elkezdeni tesztet írni. Pedig kéne, két oldalnál nem is igen lenne több egyik sem, tehát ripsz-ropsz meglennék vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr355557500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása