Egy Blog

#517 - Fel van véve

2010. június 27. - ZsubiHUN

Szerdán 11 óra 45 perc körül kaptam a hívást, alig 40 perccel a második interjú után arról, hogy felvettek. A tőlem megszokott módon örültem, tehát válaszként egy egyszerű és diplomatikus rendbent adtam. A vonal túlsó oldaláról hallottam a várakozást, hogy mikor kezdek el ujjongani a metró megállóban, vagy hevesen köszöngetni a lehetőséget. Erre rájöttem, benyögtem egy vidámnak tűnő szupert, a hívó fél folytatta a mondókáját. Nem éreztem szükségét annak, hogy visongva örüljek és/vagy hálálkodva köszöngessem a lehetőséget. Egyrészt szerintem ez hülyeség, hiszen nem  szívességet tesznek azzal, hogy felvesznek egy munkára, másrészt nem vagyok ilyen. A második interjú egyébként ugyanaz volt, mint az első, csak egy harmadik ember kérdezősködött.

Pénteken reggel mentem aláírni a papírokat, ekkor vezettek be a munka rejtelmeibe. Utóbbi a szokásos volt, finoman befenyítettek, hogy dolgozni kell, mert figyelnek, jól ki leszek baszva, ha nem végzem a munkám. Valamint kommunikálni kell a vevővel. Egyik fülemen be, a másikon ki, hostként eleget foglalkoztam emberekkel, tudom, hogy mit kell csinálni, nem véletlenül tanulok kommunikáció szakon. Ilyenkor meglep és elkezd érdekleni, hogy egy ilyen munkakörnél miért kell elmondani ezeket a dolgokat?
Voltam az APEH-ban is, ahol mérhetetlen módon felidegesítettek, mert nyomorult az egész szervezet. A magyar adózási rendszerrel együtt, amiben vannak segítőnek szánt elképzelések (start kártya), de nincsenek normálisan átgondolva. Nem is kezdek el dobálózni, mindenki tudja, hogy miről beszélek.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr375557393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása