Egy Blog

#516 - Az első

2010. június 22. - ZsubiHUN

Csütörtökön olyan állást találtam a neten, ami ugyan nem fizet sokat, de legalább egyszerű és köze van a hobbimhoz. Amennyiben a konzolozást a hobbimnak tekintjük. Hétfőn hívtak is telefonon, hogy kedden, ami ma van folyamatban, mehetek interjúra. Már majdnem ujjongtam, de rájöttem, hogy ez még annyira nem nagy dolog, így csendben örültem, ma pedig megjelentem a helyszínen. Mivel az útvonaltervező úgy hülye, ahogy van, fél órával hamarabb odaértem, volt időm nézelődni az %=/ HQ-n. (Igen, kódolt üzenet, megfejtése nem túl nehéz.) Nem különösebben érdekes hely egyébként. Véleményem szerint eléggé meggyőző voltam a beszélgetésen, be is hívtak a holnapi második körre. Hogy mi lesz, azt nem mondták, szerintem szituációkat kell majd megoldani. Legalábbis ezt tartom logikusnak, egyéb ötleteket meghallgatok.

Örülnék, ha felvennének. Ugyan nem kiugró a fizetés, de sokkal több, mint amit diákmunkával tudok összeszedni egy hónapban és rendes munka tapasztalatot is ad. Holnap 10:50-kor minden kiderül.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr765557388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása