Egy Blog

#513 - Színsor

2010. június 19. - ZsubiHUN

Az ötszázadik és születésnapi bejegyzés óta kevéssé vagyok lelkes írás ügyileg. De ez valószínűleg feltűnt mindenkinek. Mondjuk az E3 alatt azért kiírtam magam, szinte a tesztíráshoz is megjött a kedvem, csütörtök este az ihlet meg is simította a gyönyörű ujjaimat, de a tehetségemet másra pazaroltam. Mondjuk megérte, mert egy újabb sikeres vizsgán vagyok túl. Szinte már rossz  érzés, hogy sikerülnek... Azért ma megpróbálkozok a teszt írással, hátha itt van még az ihlet valahol a szobában és nem csak Mehikó csodálatos győzelme adta a lendületet.

Amiért jöttem az nem az előző bejegyzés, hanem a szavazó lezárása olyan másfél hónap után. Szavazni a marhapörköltről és annak csípősségi fokáról lehetett. Kellően változatos alternatívákat adtam meg véleményem szerint, de igazságos nem volt, hiszen nem akartam az lenni.

Marhapörköltet, csak...

  • 18.2% Olvadjon le a villa, ha hozzáér!
  • 25.5% Enyhén csípősen.
  • 10.9% Nem bírom a csípőset, lány vagyok.
  • 7.3% Sörrel, pikánsan.
  • 34.5% Kenyérrel, erősen csípősen és sörrel.
  • 3.6% Nem eszek húst, buzi vagyok.


Összesen 45 szavazat érkezett, a legtöbben szilárd és folyékony kenyér körettel, erősen csípősen szeretitek, ami rendjén is van. A villaleolvadás már érdekes dolog, nem támogatom, hiszen nem chilis babot fogyasztunk. 10,9%-otok lány, ami 6 szavazatot jelent, de ezt mindenki kiszámolta fejben,  felesleges volt leírnom. Enyhén csípősen többen szeretitek, mint pikánsan, sörrel.Ez fura, hiszen az enyhén csípős és a pikáns kb. ugyanazt jelenti. Arra kell következtetnem, hogy kevesen szeretitek a sört. Emellett két szavazat érkezett az utolsó lehetőségre, mely a nemi irányultságot is firtatta. Meglepő, de jó tudni.

A cím azért az, ami, mert a Red Dead Redemptionben pókerezni kell (lehet), de a pókerhez nem értek. Egyik fajtájához sem, tehát most tanítanak. Néha próbálok okos lenni, de rájövök, hogy nem vagyok az, mert olyan formációja a lapoknak nem létezik. Nem is nagyon nyerek. Ellenben a liar's dice nevű kockajáték jól megy, magamtól rájöttem a szabályokra.

Miért nem kapta meg az USA a harmadik gólt?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr45557383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása