Egy Blog

#580 - Kapott

2010. június 04. - ZsubiHUN

Tavaly is kis késéssel számoltam be arról, hogy mit adtak nekem öregedésre, idén is így teszek. A történet most nem lesz olyan hosszú, képből sem lesz annyi. Lelövöm a poént, kettő lesz. Ebből i az egyik netről szedett, mert a praktikus és hasznos USB bluetooth adaptert elfelejtettem odarakni a többi dolog mellé. Az is igaz, h ogy egy kis fekete valami sehogy sem látszódott volna a fekete szőnyegen, ami egy már olyan jól megszokott háttér. Persze csinálhattam volna a képet a világos padlón is, de ehhez söprögetni kell, visszafogni Pedrót, stb. Szóval születésnapomra az alábbi dolgokat kaptam a közvetlen környezetemtől:

- egy darab póló, "Apa mindent megold" felirattal (úgy tűnik a hölgy ismerőseimnek mániájuk a póló ajándékozása nekem),

- hat darab ferraris pohár, a Shelltől (nem szeretem a Ferrarit, de a 2007-esre nagyon fogok vigyázni),

- egy darab Becstelen brigantyk forgatókönyv (a film nagyon tetszett, lassan tényleg beszerzem a kék lemezen),

- egy üveg, akciós Johnnie Walker Red Label (és rám szólnak, hogy néha sokat iszok...),

- egy darab bluetooth USB adapter, hogy ne kelljen a telefonomat dugdosni a gépbe (zseniális dolog, de még szokni kell a programot),

- egy darab Red Dead Redemption játék PS3-ra (magamtól, magamnak a PoP:TFS CE-vel, de utóbbit már előtte héten bezsebeltem, kép a tesztél lesz róla)

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr885557366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása