Egy Blog

#504 - Álltkert

2010. május 27. - ZsubiHUN

Elsőre #5047-et írtam be, mint sorszám, de ez még egy kicsit odébb van. Ha ezzel a tempóval haladok, aggastyán koromra fogom elérni, mikor már nem látom a billentyűket. De addigra már úgyis gondolat vezérelt, hangfelismerő, diktálós gépek lesznek, tehát mindegy.

Vasárnap voltunk állatkertben, mert én ingyen mentem be, ha már egy évig boldog nevelő szülője vagyok/voltam Iringónak, akit idén sem ismertem meg személyesen. Csak tippeltem, hogy melyik lehet az. Megnőtt, a szőre nem szép, ellenben a szeme nagy és szeret enni. Már nem a szeme, hanem a teve maga. Nem Ön, hanem... Mindegy. Miután végeztünk a tevékkel és megbeszéltem egy teljesen ismeretlennel emberrel, hogy mikor és mennyiért vettem az X6-osomat, próbáltam terelni magunkat a vadállatok felé, de sajnos útba estek mindenféle egyéb halak és víz alatti dögök, amik a legkevésbé sem érdekesek. Főleg a halak, mert nem csinálnak semmit, csak úsznak. Különösen igaz ez a magyar vizek halaira, amiket már nem egyszer láttam és ettem is, simán kihagyhattuk volna őket. Majdnem annyira unalmasak, mint az oroszlánok. Hím nem is volt (vagy nem volt kiengedve), a két nőstény meg csak simán feküdt. Az egyik egy ideig ült, majd néztünk egymásra, aztán lefeküdt a másik mellé és nem csináltak semmit. Tényleg. Csak feküdtek, mint akinek nincs jobb dolga. Szörnyűek. Innen szinte átvágtattam a tigrisekhez, ahol majdnem csalódtam, mert a nőstény feküdt és nézett. De ezt is izgalmasabban csinálta, mint az oroszlánok, mert például nyalogatta a pofáját! Az oroszlán még erre sem volt képes. Persze hosszú távon ez sem túl izgalmas, de ekkor feltűnt a hím!  Gyorsan le is guggoltam az alsó ablakhoz, hogy megnézzem, mikor kiderült, hogy sétál! Nem fekszik, mint azok a hülye afrikai macskák...Most láttam élőben először mozgó tigrist és nem kicsit nyűgözött le. Láthatóan nagyobb, mint egy oroszlán, az első sonkája (vajon náluk is így hívják?) brutális, az egész állat gyönyörű. Nem szívesen találkoznék vele szemtől szemben.

Innentől sok izgalmat és érdekességet nem tartogatott számomra a hely, de szépen bejártuk az egészet, részt vettünk a nevelő szülők nyereményjátékán, várom az emilt vagy a hívást, hogy megnyertem a négy személyes nyaralást. Persze a 15%-os kedvezmény kártya sem rossz dolog, csak kellene hozzá egy munka, hogy kifussa a hosszú hétvégét. Meg egy sikeres vizsgaidőszak is kéne.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr705557353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása