Egy Blog

#496 - Őszül

2010. május 14. - ZsubiHUN

Két hete még az volt a bajom, hogy nem tudtam mit felvenni, annyira meleg volt, délelőttönként napoztam, élveztem a korai nyarat. Vagy nevezzük erős tavasznak. Erre három napja be van borulva, néha kitisztul kicsit és esik. Ma futottam az eső elől, mert utálok megázni, ha nincs rekkenő hőség és könyv van nálam. Pont beléptem a házba, mikor rendesen rákezdett, a ruhákat úgy menekítettem be, mint a különleges osztag a túszokat. Csak pajzs nem volt nálam. Szerencsére a korán jött ősz kitart, vasárnap még fázni is fogunk, maximum 11°C lesz. Ez minden, csak nem sok, remélem Monacóban azért száraz lesz az F1 futam. Szerencsére hétfőtől folyamatos felmelegedést mondanak, visszatér a tavasz, lehet barnulni, feltöltődni és nem megázni az Állatkertben. Tavaly megáztunk, kevéssé élveztem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr45557318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása